معرفی ادبیات موضوعی میکروطلایی
نوشته شده توسط : نازنین نمازی

جلد اول کتاب ادبیات موضوعی میکرو طلایی شامل کتاب درسی وتست از مباحث فارسی پایه دهم ، یازدهم و دوازدهم است و داوطلبان عزیز می توانند با تهیه جلد دوم این کتاب پاسخ تشریحی این سوالات را دریافت کنند. . این کتاب کتب درسی کاربردی را ارائه می دهد و به صورت توصیفی مجموعه ای جامع و کارآمد را برای دانش آموزان و داوطلبان کنکور سراسری ارائه می دهد. دانش آموز پس از مطالعه و بررسی کتب درسی ، آماده رویارویی با تست های سراسری خواهد بود که به ترتیب مبانی ، موضوع به موضوع تنظیم شده است. به داوطلبان این فرصت داده می شود تا نقاط ضعف خود را بر اساس پاسخ تشریحی (جلد 2) تشخیص دهند و سعی در تقویت آنها داشته باشند. کتاب بعدی منبع کاملی از کلیه مطالب و نکات لازم برای پاسخگویی به سوالات ادبیات فارسی در کنکور است. این کتاب با همکاری مشترک امیر نجات شجاعی و مهدی نظری در 864 صفحه گردآوری شده و توسط گاج منتشر شده است. 

 

 

در هر قسمت از کتاب کامل ادبیات موضوعی میکرو طلایی گاج ، پس از عنوان و توضیح هر مبحث ، تست های مناسبی برای آن مبحث در نظر گرفته شده است تا دانش آموز پس از مطالعه کتاب درسی ، با آزمون های مربوط به آن موضوع روبرو شود. این آزمونها شامل تستهای ذکر شده در کنکورهای سراسری سالهای اخیر ، آزمونهای سنجش ، آزمونهای قلم قلمچی و گزینه دو ، آزمونهای کتبی و بعضا تست های کنکوری ادبیات کشور است. هر موضوعی که آزمون های بیشتری نسبت به کنکور سراسری داشته باشد ، اهمیت آن موضوع را می رساند.

سطح آزمون ها متنوع است و در هر موضوع آزمون هایی وجود دارد که دارای سطح دشواری و سهولت مختلفی هستند. البته این آزمون ها از آسان به سخت سازماندهی نشده اند و می توان گفت به نوعی در هم آمیخته اند. بیشتر تست های موجود در کتاب ادبیات موضوعی Aمیکرو طلایی سطح بالاتری از سطح متوسط ​​دارند و سعی شده است تست های کتبی با توجه به نوع و سطح کنکور طراحی شود. برخلاف اکثر کتاب های تستی ، تست های کتبی هرگز از کنکور منحرف نشده اند و می توانید تست های کنکور را مشاهده کنید.

نکته مهم دیگر وجود آزمونهای کم و زیاد در پایان هر فصل از کتاب کنکور ادبیات موضوعی میکرو طلایی است که به دانش آموز اجازه می دهد تست های موجود در آن فصل را امتحان کند و حل کند تا در قالب چندین تست خود را بسنجد. تعداد سوالات هر مبحث در این آزمون ها دقیقاً همان تعداد سوالات کنکور است. به عنوان مثال ، آزمونهای میل ترکیبی دارای 9 آزمون ، آزمونهای ماتریس دارای 4 آزمون و آزمونهای گرامر دارای 5 آزمون هستند.

در پایان جلد یک ، کلید آزمون موجود است و جلد دوم منحصراً به پاسخ تشریحی آزمون ها و بررسی همه گزینه ها می پردازد. به طور کلی ، به استثنای برخی از تست های مشکل ساز ، که ممکن است از تعداد انگشتان دست کمتر باشد ، سایر تست های کتاب دو جلدی ادبیات موضوعی میکرو طلایی ، که آزمایش شده ترین کتاب در بازار است ، از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند. .





:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: